EXCURSIÓ A LA POBLE DE LILLET

Dissabte passat dia 27 de maig de 2017 algunes persones del CET de la Fundació Rubricatus amb els seus familiars i amics vam tenir l’oportunitat de realitzar una excursió a la Poble de Lillet en autocar.

Desprès d’un suculent esmorzar en un pintoresc poblet de la comarca del Berguedà que s’anomena Casserres, vam seguir ruta cap a La Poble de Lillet fins arribar a l’estació del Tren del Ciment. I mentre esperàvem a l’arribada del tren vam aprofitar per visitar el seu museu.

En una estona no gaire llarga, ja vam agafar el tren, un comboi compost per una locomotora dièsel amb 4 cotxes i que històricament cobria la línia que unia l’antiga fàbrica de ciment Asland de Castellar de N’Hug amb Guardiola de Berguedà. El trajecte fins arribar als Jardins Artigas, va durar uns vint minuts

La visita als Jardins va ser realment molt interessant per la seva bellesa i extraordinari entorn, ja que és l’únic jardí humit creat pel genial arquitecte Antoni Gaudí entre els anys 1905/1910 sobre el riu Llobregat.

Un cop realitzada la visita als jardins i de camí de tornada, vam fer parada novament a Casserres per dinar i a on vam tenir l’oportunitat de degustar la cuina berguedana, per reprendre després la ruta de tornada a casa.  Va estar una jornada magnífica amb ganes de tornar a repetir tan agradable l’experiència.